Jesteś odpowiedzialny za zwiększenie obrotu w firmie, interesujesz się wykorzystaniem efektywnych kanałów sprzedaży i chcesz być na bieżąco z najlepszymi praktykami i trendami ze świata online marketingu? Jeśli tak, nie może zabraknąć Cię na kolejnej edycji konferencji optivo, Warsaw Email Summit - zwłaszcza jeśli myślałeś, że email marketing to już przeżytek.
Odbywający się 8. października w Warszawie Warsaw Email Summit to już druga edycja najważniejszego wydarzenia w branży email marketingu. Głównym celem konferencji jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych.
Najnowsze trendy na wyciągnięcie ręki
Warsaw Email Summit to siostrzana konferencja Berlin Email Summit, wydarzenia prezentującego najnowsze trendy email marketingowe w Europie i na świecie. Uczestnicy zarówno niemieckiej, jak i polskiej edycji mają możliwość zapoznania się z najlepszymi case studies w branży, odkrycia najskuteczniejszych sposobów na realizację swoich celów sprzedażowych, wymiany know-how oraz nawiązania owocnych kontaktów biznesowych w ramach networkingu.
Wśród prelegentów Warsaw Email Summit znaleźli się uznani, polscy i międzynarodowi eksperci email marketingu. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się tego dnia zarówno przedstawiciele firm, na co dzień świadczących usługi dla największych przedsiębiorstw w Polsce i za granicą, jak i klienci optivo, którzy pokażą, w jaki sposób z sukcesem zoptymalizowali swoje działania email marketingowe. Konferencję otworzy prelekcja Jensa Fischlera, Director International w optivo, mającego 16-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego, zdobyte m. in. na kierowniczych stanowiskach w koncernie eBay Inc.
W gronie prelegentów Warszaw Email Summit znajdują się również nazwiska takie jak dr Dominik Lubasz, ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego, Jasper Buter, założyciel Dialogix czy Paweł Wyborski, Prezes i Założyciel QuarticOn.com. Swoim bogatym doświadczeniem i wiedzą podzielą się również Marcin Burgs, Andrzej Ogonowski, Witold Chomiczewski, Tomasz Szczęsny oraz wielu innych praktyków marketingu.
Konferencję poprowadzi Łukasz Rzewuski, od początku kariery zawodowej związany z branżą marketingową, który współpracował z takimi klientami jak Deloitte, Discovery Channel, czy Grupa Volkswagen.
Nowe oblicze sprawdzonych rozwiązań
Case studies prezentowane uczestnikom konferencji mają dotyczyć najbardziej aktualnych i najgorętszych tematów w branży. Z pewnością należałoby zaliczyć do nich możliwości, jakie niesie ze sobą customer intelligence („Live Analytics”) – które dzięki wyjątkowo precyzyjnemu targetowaniu behawioralnemu ma szansę przekonać nawet największych sceptyków, że email marketing to wciąż bardzo efektywne narzędzie dotarcia do klienta.
Przyszłość reklamy nie będzie opierać się jedynie na RTB i kampaniach rich mediowych, będzie kształtowana również w wielkim stopniu przez email marketing i marketing automation, coraz bardziej wpływające na świat marketingu – mówi Marek Włodarczyk, Sales Director w optivo. Dalszy wzrost wartości rynku emailowego jest spowodowany głównie przesunięciem kampanii mailingowych w stronę większej personalizacji oraz inwestowaniu w bazy danych oparte na segmentacji użytkowników – czego jako konsumenci możemy doświadczać na co dzień, coraz częściej otrzymując jedynie pożądane, idealnie sprofilowane pod naszym kątem oferty i rekomendacje – dodaje.
Program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu znajdują się na stronie warsawemailsummit.pl.
Patronat Merytoryczny nad wydarzeniem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej, której członkowie wchodzą w skład Rady Programowej konferencji. Patronami medialnymi Warsaw Email Summit są: Nowy Marketing, AK74 – blog Artura Kurasińskiego, Marketer+, Magazyn Online Marketing, Drsprzedaz.pl, Bankier.pl oraz niiu.pl – blog o email marketingu.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/warsaw-email-summit-from-big-data-to-right-data